Information til vores bryllupsgæster
Kære bryllupsgæster, vi glæder os helt vildt til at feste med jer. Her kan I finde alt den information, som I har brug for. Ellers skriv/ring til os 🙂
Salli og Henrik
Vigtig opdatering om tid og sted!
Vi har desværre måtte rykke vores sted og tidsplan for brylluppet. 1st Booking, vi havde booket hos, kunne ikke levere den have, vi havde bestilt. De ønskede desuden ikke at gøre noget for at leve op til deres aftale. Derfor har vi i alt hast måtte finde et nyt sted for festen og ceremonien, hvilket også har rykket tidsplanen. Vi beklager den gene det må medføre. Det nye sted er Paradehuset i Bernstorff Park.
Program
Lørdag d. 13/7-2019
12.00 Velkomst
12.45 Ceremoni
13.30 Bryllupskage, snacks og bobler
17.00 Bryllupsmiddag
23.15 Brudevals
23.30 Natmad
24.00 Festen slutter – vi arrangerer taxaer til knudepunkter i København
Børn
Vi elsker børn, også jeres, men det her er en voksenfest – husk at booke barnepigen i god tid 🙂
Toastmaster
Alle indslag, sange, taler m.v. skal koordineres med vores toastmaster Michela.
Michela Tingslev
Facebook: https://www.facebook.com/michela.alex
Email: m.aleksandra.t@gmail.com
Parkering
Der er fri parkering ved Bernstorff park, på Vældegårdsvej, Gentofte.
Adresser og kontaktoplysninger
Festen
Paradehuset, Bernstorff Slotspark
Ved Slotshaven 12, 2820 Gentofte
Læs mere om Paradehuset her
Vores adresse
Alliancevej 29 3. tv.
2450 Københavns S
Telefon Henrik: 53745626
Telefon Salli: 20852804
Ønsker – Bryllupsgaver
Vi har lagt alle vores ønsker i “ønskeskyen”. Her kan i også reservere gaver, så andre ikke køber det samme. Vi kan dog ikke selv se hvad der er reserveret.
Ønsker kan findes i ønskeskyen her
Spørgsmål og svar til bryllupsgæster
Q: Skal man have bandeneutrale farver på i København?
A: Nej, vi er udenfor sæson og omstridte territorier. Du skal bare komme som du vil. Det er trods alt et havebryllup
Q: Hvordan kommer man til København, er det stadig med færge?
A: Man skulle ikke tro det, men der er faktisk en velfungerende bro, der er åben – i begge retninger
Q: Hvad hvis det bliver dårligt vejr?
A: Vi har masser af overdækkede områder udenfor, samt mulighed for at flytte hele festen indenfor
En kommentar
Pingback: